Trupa rock Kiss susține un concert în București în 16 iulie – Cronica de Divertisment

1. Noul documentar “Mihai Viteazul: Prințul intrat în legenda Europei” are astăzi premiera la cinema, însă poate fi urmărit doar în câteva cinematografe din România din rețelele Cinema City și HappyCinema. Documentarul prezintă viața lui Mihai Viteazul de la nașterea sa până la preluarea conducerii celor trei state medievale care formează România din prezent. Rolul lui Mihai Viteazul este interpretat de Denis Ștefan, iar în film joacă și actrița Maia Morgenstern.

2. Cealaltă premieră a săptămânii este coproducția italo-spaniolă “Alcarràs”, care spune povestea familiei de fermieri Sole dintr-un mic sat din regiunea Catalonia. Filmul a fost realizat numai cu actori neprofesioniști și este inspirat din viața familiei regizoarei Carla Simon.

3. Noul serial “Resident Evil”, inspirat din seria de filme cu același nume, a avut premiera în această săptămână pe platforma Netflix. Acțiunea se petrece la 30 de ani de la descoperirea virusului, când un nou incident scoate la iveală secretele corporației Umbrella.

4. Filmul istoric “Operation Mincemeat” produs în 2021 poate fi urmărit din această săptămână pe platforma HBO Max. Filmul prezintă modul de desfășurare al unei operațiuni din Al Doilea Război Mondial prin care Aliații au folosit trupul unei persoane decedate cu o serie de documente în haine pentru a-i păcăli pe germani de o iminentă invazie prin Grecia. În realitate, invazia era planificată să aibă loc în Sicilia.

5. Documentarul “13 Factors That Saved Apollo 13” din 2014 va putea fi urmărit pe platforma Netflix începând de sâmbătă, 16 iulie. Producția explică modul în care inginerii NASA au reușit să readucă pe Pământ în siguranță misiunea Apollo 13, care s-a confruntat cu o defecțiune tehnică în drumul spre Lună în 1970.

6. Concertul trupei Placebo, programat inițial în 13 iulie la Romexpo, a fost amânat pentru data de 17 august și mutat la Arenele Romane din București. Fanii care nu doresc sau nu vor să participe la concert la noua dată planificată au posibilitatea să solicite returnarea banilor pe bilete. Cele mai ieftine bilete sunt deja sold-out, însă fanii pot cumpăra în continuare bilete în fața scenei și la VIP pentru 329 lei și, respectiv, 429 lei. (Ia Bilet)

7. Trupa rock KISS va susține sâmbătă, 16 iulie, primul său concert în România, programat la centrul expozițional Romexpo din București. Concertul face parte din ultimul turneu internațional al trupei, care a primit numele sugestiv The Farewell Tour. În prezent mai sunt bilete disponibile la toate categoriile cu prețuri între 270 lei și 700 lei. (Ia Bilet)

8. A început o nouă ediție a Caravanei Filmelor TIFF Unlimited, un eveniment în cadrul căruia câteva dintre filmele prezentate la Festivalul Internațional de Film Transilvania (TIFF) în Cluj-Napoca vor fi proiectate în aer liber în mai multe orașe din România. În perioadele 21 – 24 iulie și 26 – 31 iulie caravana va ajunge la Timișoara la Shopping City Timișoara, Grădina de Vară Capitol și Cinema Victoria. (TIFF)

9. Disney+ a publicat primul trailer pentru documentarul “Light & Magic”, care prezintă povestea studioului de film Industrial Light and Magic, responsabil cu efectele speciale din seria de producții Star Wars. Documentarul realizat în 6 părți va avea premiera pe platforma Disney+ în 27 iulie.

10. Apple a comandat producția unui serial dramatic despre viața și cariera lui Enzo Ferrari, pilotul de curse care a fondat echipa Scuderia Ferrari și, ulterior, constructorul auto Ferrari. Producția va avea numele “Ferrari” și va fi bazată pe cartea biografică “Ferrari Rex” scrisă de Luca Dal Monte. Serialul este în prezent în faza de preproducție și nu se cunoaște data la care va fi disponibil pe platforma Apple TV+. (Variety)

“Avengers: Endgame” a fost filmul care a înregistrat în 2019 cele mai mari încasări la box office în România în weekendul premierei – Cronica de Divertisment
Comedia românească Încă două lozuri, în premieră la cinema – Cronica de Divertisment