Concert Take That în direct la cinematografele din București – Cronica de Divertisment

1. Cea mai importantă premieră la cinema la sfârșitul acestei săptămâni este X-Men: Dark Phoenix, care marchează finalul noii francize X-Men. Totuși, filmul este deja aspru criticat de specialiști (calificativ de 44 de puncte din 100 pe Metacritic) și de publicul larg (nota 5.4 pe IMDB). Practic, filmul este recomandat în special fanilor devotați ai seriei X-Men. (IMDB)

2. Alte opțiuni pentru petrecerea timpul la cinema în acest weekend sunt „Pokémon Detective Pikachu” (Pokémon Detectiv Pikachu), primul fim bazat pe celebra franciză japoneză, filmul horror „Ma” și drama pentru adolescenți „The Sun Is Also a Star” (Şi Soarele e o stea). De asemenea, pe marile ecrane va rula și filmul maghiar Rossz versek (Versuri pocite). (IMDB)

3. A apărut primul trailer al filmului SF „Ad Astra”, în care Brad Pitt interpretează rolul unui astronaut care călătorește la marginea sistemului nostru solar pentru a-l găsi pe tatăl său dispărut, dar și pentru a descoperi un mister care amenință supraviețuirea speciei umane. „Ad Astra” va avea premiera în România în 20 septembrie. (Youtube)

4. Primele trei episoade din al treilea sezon al serialului „The Handmaid’s Tale” (Povestea Slujitoare) au apărut în 5 iunie pe platforma de streaming HBO GO. De asemenea, tot pe HBO GO va avea premiera și al doilea sezon al serialului „Big Little Lies” (Marile Minciuni Nevinovate) în 10 iunie. Meryl Streep se alătură distribuției din care fac deja parte actrițe celebre precum Reese Witherspoon sau Nicole Kidman. (HBO GO)

5. Festivalul Internațional de Film Transilvania (TIFF) a lansat platforma de streaming online TIFF Unlimited care oferă acces la filme de la ediția din acest an și de la edițiile anterioare. Până în 9 iunie, un abonament la TIFF Unlimited are prețuri promoționale de 10 euro/3 luni, 25 euro/6 luni sau 50 euro/an. (TIFF Unlimited)

6. Cinematografele Grand Cinema & More (Băneasa Shopping City) și Happy Cinema (Liberty Center) din București vor transmite în direct concertul pe care trupa Take That îl va susține sâmbătă, 8 iunie, începând cu ora 22:00, pe stadionul Cardiff Principality din Marea Britanie. Biletele pot fi achiziționate online și au prețuri de 59 lei (Grand Cinema & More), respectiv 39 lei (Happy Cinema).

7. Sâmbătă, 8 iunie, cu începere de la ora 16:00, are loc a doua ediție a festivalului “Românie, fă gălăgie!” la Arenele Romane din București. B.U.G Mafia este capul de afiș al evenimentului, iar trupa va cânta începând cu ora 21:00. Până atunci, pe scenă vor mai urca El Nino, Killa Fonic, Nane, Nosfe, Chimie sau Bad and Boujee. Prețurile biletelor variază între 79 și 189 de lei. (IaBilet)

8. Organizatorii Festivalului Untold de la Cluj-Napoca au anunțat că Robbie Williams va susține un concert la ediția care va avea loc în acest an în perioada 1-4 august. Artistul a mai concertat în România în anul 2015 la București, iar aceasta va fi a doua sa prezență în țara noastră. (News.ro)

9. Techsylvania, cea mai importantă conferință de tehnologie din Estul Europei, va avea loc în perioada 8-11 iunie la Sala Polivalentă din Cluj-Napoca. Printre invitații ediției din acest an se numără și Tom Mueller, co-fondatorul companiei aeronautice SpaceX. (Techsylvania)

10. În perioada 13-14 iunie va avea loc în București conferința Upgrade100, cunoscută anterior drept iCEEfest, în cadrul căreia peste 150 de speakeri vor aborda numeroase subiecte despre tehnologiile digitale ale momentului. Printre speakeri se numără reprezentanți de la mari companii de tehnologie precum Google, Facebook, LinkedIn sau Waze. (iCEEfest)

Bonus: Filmul “Oh, Ramona”, care a stabilit câteva recorduri de box-office în România, este disponibil începând din 1 iunie pe platforma de streaming Netflix, cu dublaj în limba engleză. De asemenea, alte trei filme românești regizate de Cristina Iacob, și anume #Selfie69, Poveste de Dragoste şi Selfie, au intrat recent în portofoliul Netflix. Tot pe Netflix a apărut în 5 iunie și al cincilea sezon al serialului Black Mirror. (Netflix)

O nouă animație de la Pixar intră în acest weekend în cinematografe – Cronica de Divertisment
Festivalul Internațional de Teatru Sibiu începe astăzi – Cronica de Divertisment