Filmul cu super-eroi Eternals are premiera la cinema – Cronica de Divertisment

1. Premiera săptămânii în cinematografele din România este filmul cu super-eroi “Eternals”, care face parte din Universul Cinematografic Marvel. Acțiunea se petrece după evenimentele din “Avenger: Endgame” (2019). O tragedie neașteptată forțează Eternii, o rasă extraterestră care a trăit în secret pe Pământ de mii de ani, să iasă la suprafață pentru a lupta împotriva celui mai vechi inamic al omenirii, Devianții. Din distribuție fac parte actori celebri precum Kit Harrington și Richard Madden (cunoscuți din serialul Game of Thrones), dar și actrițele Angelina Jolie și Selma Hayek. Regia este semnată de Chloé Zhao, câștigătoare a unui premiu Oscar pentru regia filmului “Nomadland”.

2. Cei mici pot urmări la cinema animația “Monster Family 2” (“Familia Monstrulescu 2”). Pentru a-i elibera pe Baba Yaga și Renfield din ghearele vânătoarei de monștri Mila Starr, familia Wishbone se transformă încă o dată într-un vampir, monstrul lui Frankenstein, o mumie și un vârcolac.

3. Al treilea sezon al popularului serial “Narcos: Mexico” are astăzi premiera pe Netflix. Serialul prezintă confruntările dintre cartelurile de droguri din Mexic și încercările americanilor de a lupta împotriva acestora pentru a limita exporturile de droguri în Statele Unite. Netflix a anunțat anterior că acesta va fi ultimul sezon al serialului. Toate cele 10 episoade ale sezonului vor fi disponibile în aceeași zi.

4. Noul documentar “Animal” va putea fi urmărit pe Netflix începând de miercuri, 10 noiembrie. Documentarul urmărește poveștile celor mai interesante animale din lume și include imagini despre care producătorii afirmă că prezintă momente de viață care nu au mai fost văzute niciodată până acum.

5. Documentarul românesc “30 de ani și 15 minute” este disponibil pe Netflix. În cadrul documentarului, mai mulți politicieni, jurnaliști și victime ale unor accidente rutiere încearcă să răspundă la întrebarea “Cine sunt cei vinovați pentru lipsa autostrăzilor din România?” Documentarul este realizat de Ștefan Mandachi, cunoscut pentru campania #ȘIEU prin care a promovat construcția de autostrăzi în Moldova.

6. Noul serial dramatic britanic “The North Water” are astăzi premiera pe HBO Go. Producția spune povestea lui Patrick Sumner, un chirurg din armată căzut în dizgrație care acceptă postul de medic pe o navă care vânează balene în Oceanul Arctic. Printre membrii echipajului îl găsește însă și pe Henry Drax, un ucigaș fără suflet care îi va complica activitatea.

7. Filmul SF “Star Trek” (“Star Trek: Un nou început”) din 2009, în regia lui J. J. Abrams, va fi disponibil pe platforma HBO Go începând de sâmbătă, 6 noiembrie. Tinerii Kirk (Chris Pine) și Spock (Zachary Quinto) încheie studiile la Academie și își unesc forțele după ce nava stelară USS Kelvin este atacată de un romulan.

8. Piesa de teatru “Fugarii”, după scriitorul rus Anton Pavlovich Chekhov, poate fi urmărită la Teatrul Odeon duminică, 7 noiembrie, cu începere de la ora 18:00. Piesa este regizată de Alexandru Dabija. Biletele costă între 20 lei și 40 lei, însă spectacolul nu este recomandat copiilor cu vârste mai mici de 10 ani. (Teatrul Odeon)

9. Netflix a publicat primul trailer pentru ultima parte a sezonului 5 al serialului “La Casa de Papel” (“Money Heist”), care va oferi deznodământul pentru atacul asupra Băncii Spaniei. Primele 5 episoade ale sezonului au apărut în 3 septembrie, în timp ce ultimele 5 vor fi disponibile pe platformă începând din 3 decembrie. Acesta este ultimul sezon al serialului.

10. HBO Max a publicat primul teaser pentru noul serial “Station Eleven”, care va avea premiera în 16 decembrie. Bazat pe romanul cu același nume scris de Emily St. John Mandel în 2014, serialul prezintă povestea mai multor supraviețuitori ai unei pandemii care a devastat planeta.

Cronica de Divertisment – Avengers week-endgame
“Tenet” va putea fi urmărit pe platforma HBO GO începând de duminică, 26 septembrie – Cronica de Divertisment