John Wick: Chapter 4 cu Keanu Reeves, premiera săptămânii la cinema – Cronica de Divertisment

1. Premiera săptămânii în cinematografele din România este “John Wick: Chapter 4” (“John Wick: Capitolul 4”). În al patrulea film al seriei, Keanu Reeves revine în rolul lui John Wick, înfruntă cei mai periculoși adversari de până acum și îi caută pe cei mai puternici jucători din lumea interlopă la New York, Paris, Osaka și Berlin. De asemenea, Laurence Fishburne revine în rolul lui Bowery King.

2. Amatorii de filme fantasy îi pot urmări pe Chris Pine, Michelle Rodriguez și Hugh Grant în producția “Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves” (“Dungeons & Dragons: Frăția hoților”). Un hoț fermecător și o gașcă de aventurieri neobișnuiți pornesc în misiunea de a recupera o relicvă pierdută, dar lucrurile iau o întorsătură periculoasă atunci când se întâlnesc cu persoana nepotrivită.

3. Cei mici pot urmări pe marile ecrane animația “Rabbit Academy” (“Academia iepurașilor: Paștele e în pericol”), în care iepurașul Max trebuie să-și găsească propria superputere pentru a salva Paștele. Acesta trebuie să facă însă echipă cu un vulpoi în care nu poate avea încredere.

4. Producția europeană a săptămânii este “Un Beau Matin” (“O dimineață minunată”), în care o tânără mamă care își crește singură fiică se reîntâlnește cu un vechi amic. Chiar dacă acesta este implicat într-o relație stabilă, între cei doi se naște o poveste de dragoste.

5. Festivalul Internațional de Film Documentar și Drepturile Omului One World Romania începe astăzi la București și are loc până în 9 aprilie. În total vor fi proiectate 34 de documentare de lung, mediu și scurt metraj la Cinema Elvire Popesco, Cinemateca Eforie și Cinema Union. Un abonament pentru toate proiecțiile costă 150 lei, în timp ce un bilet individual la una dintre proiecții costă 20 lei. (Eventbook)

6. Cel mai nou album al trupei Metallica, “72 Seasons”, va putea fi ascultat în data de 13 aprilie în anumite cinematografe din România, cu numai o zi înainte de lansarea mondială. Toate piesele de pe noul album sunt incluse în filmul “72 Seasons – Global Premiere”, care va include și interviuri exclusive cu membrii trupei. Filmul va fi disponibil în proiecție unică în rețelele Cineplexx, Cinema City, Happy Cinema, Cine Gold și Cinemax, precum și la Cinema Victoria Timişoara, Cinema One Braşov, Cinema One Satu Mare, Cinema Ateneu Iaşi, Cinema Inspire Craiova, Cinema Inspire Alba Iulia, Cinema Arta Cluj și Cinema Victoria Cluj. Biletele s-au pus deja în vânzare, iar în rețeaua Cinema City costă 35 lei. (News.ro)

7. Drama biografică “Tetris” are astăzi premiera pe platforma Apple TV+. Taron Egerton interpretează rolul lui Henk Rogers, cel care a descoperit celebrul joc Tetris în 1988 și a jucat un rol crucial în obținerea drepturilor de a distribui jocul pe consolele video ale vremii, acolo unde a obținut popularitatea.

8. Serialul italo-britanic “The Good Mothers” are premiera pe platforma Disney+ miercuri, 5 aprilie. Producția spune povestea inspirată din fapte reale a trei femei din clanul mafiot ‘Ndrangheta, care lucrează cu o femeie procuror pentru a-i aduce în fața justiției pe principalii membrii ai clanului. Serialul este inspirat din romanul cu același nume scris de Alex Perry.

9. Serialul sud-american “The Envoys” are astăzi premiera pe platforma SkyShowtime. Doi preoți care fac parte din agenția Vaticanului pentru verificarea și studierea miracolelor sunt trimiși în Mexic pentru a verifica vindecările miraculoase ale unui cleric într-un spital de psihiatrie. Din distribuție fac parte actorii Miguel Ángel Silvestre, Luis Gerardo Méndez și Miguel Rodarte, care au mai jucat în serialele “Narcos” și “Narcos: Mexico”.

10. Noul serial “The Power” are astăzi premiera pe platforma Amazon Prime Video. Mai multe adolescente dezvoltă brusc o superputere prin care pot electrocuta oamenii așa cum își doresc. Din distribuție fac parte actrițe americane, britanice sau din Europa de Est.

Filmul SF The Matrix Resurrections are astăzi premiera la cinema – Cronica de Divertisment
Documentarul Our Universe narat de Morgan Freeman, pe Netflix din 22 noiembrie – Cronica de Divertisment