Weekend cu filme de Oscar în cinematografe – Cronica de Divertisment

1. Premiera săptămânii în cinematografele din România este “Richard Jewell” (“Cazul lui Richard Jewell”), un film despre atentatul cu bombă de la Jocurile Olimpice de la Atlanta din 1996. Richard Jewell, unul dintre paznicii stadionului, a intuit existența unui atentat și a reușit să salveze numeroase vieți, în contextul în care explozia unei bombe a avut loc chiar în momentul în care spectatorii fuseseră îndrumați să se retragă de pe stadion. Filmul este regizat de Clint Eastwood. (Trailer)

2. Pasionații filmelor horror ar putea încerca “Fantasy Island” (“Insula fanteziilor”), o adaptare după un serial omonim celebru din anii ‘70 în care acțiunea se petrece pe o insulă aparent feerică. Printre actorii principali se numără și Michael Peña, unul dintre protagoniștii serialului “Narcos: Mexico”. (Trailer)

3. Între timp, cei care apreciază comediile au la dispoziție “Emma”, o adaptare cinematografică a unuia dintre cele mai îndrăgite romane scrise de Jane Austen. Filmul este o satiră a diferențelor dintre clasele sociale și urmărește aventurile tinerei Emma, care ia o serie de decizii neinspirate și face numeroase gafe romantice în căutarea persoanei potrivite. (Trailer)

4. Câteva cinematografe din România, printre care lanțul Cinema City și Movieplex din Plaza România, vor proiecta în următoarea perioadă o serie de filme care au câștigat trofee la Oscar. Pe lista figurează “Parasite” (Parazit”), filmul care a câștigat premiul pentru cel mai bun film, dar și “Once Upon a Time în Hollywood” (“A fost odată la… Hollywood”) cu Leonardo DiCaprio și Brad Pitt în rolurile principale. (Trailer 1, trailer 2)

5. Cinematograful Happy Cinema din București va proiecta documentarul “Degas: Passion for Perfection”, care oferă o perspectivă inedită asupra colecției de lucrări a lui Degas de la Muzeul Fitzwilliam din Cambridge. Documentarul explică inclusiv tehnicile de lucru ale artistului. (Trailer)

6. Inspirați de succesul unor producții precum “Narcos” și “Narcos: Mexico” realizate de Netflix, rivalii de la HBO Go propun de astăzi serialul “ZeroZeroZero” despre un transport de cocaină din America de Sud către Europa. Cartelurile mexicane, mafia cubaneză și infractori avizi de putere se confruntă pentru a controla piața comerțului cu cocaină. (Trailer)

7. Joi, 20 februarie, pe platforma de streaming Netflix are loc premiera documentarului “România neîmblânzită”, care a rulat și pe marile ecrane în 2018. Documentarul oferă imagini spectaculoase din diverse zone sălbatice ale României și îi are ca naratori pe Victor Rebengiuc și Irina Rimes. (Trailer)

8. Teatrul Odeon propune sâmbătă, 15 februarie, de la ora 19:30, piesa “Pe jumătate cântec”, care prezintă povestea Francescăi de la 5 până la 33 de ani în nouă tablouri, fiecare cu propriile întâmplări care îi modelează destinul. Este o poveste despre ratare, despre ce se întâmplă atunci când nu ai curajul să îţi urmezi visele şi te încurci în propria ta viaţă. Biletele costă între 15 lei și 30 lei. (Teatrul Odeon)

9. Marți, 18 februarie, cu începere de la ora 19:00, Orchestra Simfonică București va susține un concert tribut cu melodii ale legendarei trupe The Beatles la Cinema Pro din București. Orchestra va interpreta câteva dintre cele mai cunoscute melodii ale grupului, printre care “She loves you”, “Here comes the sun”, “Come together”, “Lady Madonna”, “Day tripper”, “Do you want to know a secret?”, “All my loving”, “When I’m 64”, “Michelle”, “Yesterday“, ”Can’t buy me love”, “Let it be”, “Hey Jude” și “All you need is love”. Biletele costă între 90 lei și 110 lei. (Eventim)

10. Miercuri, 19 februarie, la Biblioteca Centrală Universitară “Carol I” din București va avea loc lansarea albumului “Istorii din ’89 în benzi desenate”, un demers editorial care reunește întâmplări trăite sau aflate de la rude și prieteni de către 39 de autori de benzi desenate. (Hotnews)

Noul serial bazat pe universul Lord of the Rings se va numi The Rings of Power – Cronica de Divertisment
Apple TV+ va produce un documentar despre Louis Armstrong – Cronica de Divertisment