Black Widow este premiera săptămânii la cinema – Cronica de Divertisment

1. Premiera săptămânii în cinematografele din România este “Black Widow” (“Văduva neagră”), cel mai nou film din Universul Cinematic Marvel (MCU). Scarlett Johansson interpretează rolul misterioasei Natasha Romanoff, o maestră în spionaj cu agilitate excepțională care devine supereroina Văduva Neagră și se confruntă cu forțe la care nu se gândise până acum. Acțiunea are loc după evenimentele din “Captain America: Civil War”.

2. Dacă preferi comediile, opțiunea săptămânii este “Friendsgiving” (“Ghici cine mai vine la cină”), în care Abby așteaptă o cină liniștită de Thanksgiving cu cea mai bună prietenă a ei, Molly. Planurile ei sunt date însă peste cap când la cină se alătură noul iubit al lui Molly și mama lui excentrică, dar și un shaman autodidact și o serie de musafiri neinvitați.

3. Filmul european al săptămânii este producția franceză “Adieu les cons” (“Adio, proștilor!”), în care Suze Trappet decide să plece în căutarea copilului pe care l-a abandonat la naștere atunci când află că este grav bolnavă. În misiunea ei, Suze găsește doi parteneri excentrici care o vor ajuta în dificila misiune de identificare a copilului.

4. Filmul SF “Ad Astra”, cu Brad Pitt, Tommy Lee Jones și Donald Sutherland, va avea premiera pe HBO Go duminică, 11 iulie. În momentul în care un eveniment misterios amenință Pământul, astronautul Roy McBride (Pitt) pornește într-o călătorie periculoasă în sistemul solar pentru a descoperi misterul care planează asupra misiunii spațiale a tatălui său (Jones), care acum amenință existența Universului.

5. Serialul documentar “How to became a tyrant” este disponibil din această săptămână pe Netflix. Pe parcursul a șase episoade, documentarul explorează modul în care au ajuns la putere diverși dictatori, printre care se numără Adolf Hitler, Saddam Hussein, Joseph Stalin sau dinastia Kim din Coreea de Nord.

Bonus: Campionatul Internațional de Gaming DOTA 2 va avea loc în perioada 7-17 octombrie pe Arena Națională din București. Meciurile din grupe sunt programate între 7-10 octombrie și vor fi urmate de Scena Principală în 12 octombrie, iar cele două echipe finaliste se vor confrunta în 17 octombrie. Premiile totale ale competiției sunt de peste 40 de milioane de dolari. Informațiile despre bilete vor fi disponibile în curând. (DOTA2)

6. Serialul documentar “Heist” va putea fi urmărit pe Netflix începând de miercuri, 14 iulie. Inspirat din fapte reale, producția explică trucurile și metodele prin care oameni obișnuiți au reușit să realizeze câteva jafuri celebre.

7. Filmul “The Magnificent Seven” (2016) va avea premiera pe Netflix joi, 15 iulie. Producția este o readaptare modernă a unei povesti clasice într-un western de acțiune în care șapte pistolari justițiari își propun să elibereze o comunitate de sub teroarea unor bandiți. Printre actorii cu roluri principale se numără Ethan Hawke, Denzel Washington sau Chris Pratt.

8. Oradea găzduiește la sfârșitul acestei săptămâni Târgul de Carte Gaudeamus într-un cort special amenajat în Piața Unirii. Aproape 40 edituri participă la ediția din acest an, iar târgul este deschis până duminică, 11 iulie, în intervalele orare 9:00 – 14:00 și 17:00 – 21:00. Cei care nu pot ajunge în Oradea pot beneficia de ofertele speciale și pe site-ul oficial al evenimentului. (Gaudeamus)

9. Piesa de teatru “D-ale carnavalului” de Ion Luca Caragiale va putea fi urmărită duminică, 11 iulie, la Sala Studio a Teatrului Național din București. Prețul unui bilet la spectacolul regizat de Alexandru Dabija costa între 50 lei și 70 lei, în funcție de locul din sală, în timp ce elevii, studenții și pensionarii plătesc doar 20 lei. (Teatrul Național)

10. Foreigner, una dintre cele mai populare și longevive trupe rock din lume, va susține un concert la Arenele Romane din București în 29 mai 2022. Biletele au fost puse deja în vânzare la prețuri cuprinse între 149 lei (acces general) și 239 lei (pe teren, în fata scenei), în timp ce biletele VIP costă 329 lei și oferă loc pe scaun în două sectoare. (IaBilet)

Noul serial “WandaVision” din Universul Cinematografic Marvel (MCU) are premiera pe Disney+ – Cronica de Divertisment
Filmul SF Rebel Moon are astăzi premiera pe Netflix – Cronica de Divertisment