Premieră săptămânii la cinema este “Maria, Regina României” – Cronica de Divertisment

1. Într-un weekend lipsit de blockbustere, cea mai interesantă premieră la cinema este “Maria, Regina României”. Acțiunea se petrece în primăvara anului 1919, atunci când Regina Maria participă la Conferința de Pace de la Paris pentru a convinge liderii puternici ai lumii să recunoască oficial Marea Unire de la 1 decembrie 1918. (Trailer)

2. Copii se vor putea delecta cu animația “Norm of the North: King Sized Adventure” (“Norm de la Polul Nord: O aventură urieșească”), în care Norm primește misiunea de a căuta un artefact și de a-l livra la Universitatea din Beijing fără să rateze prezența la nunta bunicului său. (Trailer)

3. Cărturan este un alt film românesc cu premiera în weekend și spune povestea bărbatului de 60 de ani cu acest nume care trăiește într-o comună. Viața lui este dată peste cap în momentul în care află că mai are puțin de trăit din cauza unei boli incurabile, în contextul în care este singura rudă a nepotului său de 12 ani. (Trailer)

4. Nu mai puțin de trei filme străine vor fi pe marile ecrane: cei care vor să-și testeze limba franceză pot opta pentru “C’est quoi cette mamie?!” (“A-nnebunit bunica!”), o comedie în care o bunică este mai preocupată de distracții decât să aibă grijă de nepotul ei (Trailer). În schimb, “El reino” (“Jocuri de putere”) este un thriller spaniol despre un politician corupt care luptă să supravietuieasca după ce s-a lăsat condus de interesele partidului (Trailer). În fine, “Parasite” (“Parizit”) este o comedie coreeană în care un tânăr sărac se îndrăgostește de moștenitoarea unui imperiu. (Trailer)

Biletele pentru Frozen II/Regatul de Gheață II” s-au pus in vânzare de astazi. Noul film de animație și aventuri pentru întreaga familie, “Frozen II / Regatul de Gheață II”, reia povestea Elsei care acum încearcă să găsească răspunsuri esențiale despre trecutul ei și pornește într-o călătorie epică alături de cei mai buni prieteni ai săi, cu scopul de a-și salva regatul. În România premiera are loc pe 22 noiembrie, iar filmul poate fi vizionat la cinema în formatele 3D, IMAX, subtitrat, dublat..

5. Eveniment inedit la cinema: Movieplex București va transmite în direct duminică, 10 noiembrie, de la ora 13:30, finala Campionatului Mondial de League of Legends, unul dintre cele mai populare jocuri ale momentului. Evenimentul are loc la Paris, durează 5 ore, iar prețul unui bilet este de 35 de lei. (Movieplex)

6. Artistul canadian Bryan Adams va susține luni, 11 noiembrie, ora 20:00, un concert la Sala Polivalentă BT Arena din Cluj-Napoca. Adams va cânta hituri celebre precum “It’s Only Love”, “Summer of ’69”, “Run To You” sau “All for Love”, dar și cel mai nou single al său, “Shine a Light”, scris în colaborare cu Ed Sheeran. Prețurile biletelor care mai sunt disponibile variază între 199 lei și 289 lei. (Eventim)

7. Happy Cinema București va proiecta miercuri, 13 noiembrie, de la ora 19:00, documentarul “Shakira în concert: El Dorado World Tour”, în care cântăreața Shakira vorbește despre semnificația turneului de concerte în 22 de țări care a strâns în total pentru un milion de fani. Nu lipsesc nici reprezentațiile unor hituri precum “Chantaje”, “La Bicicleta”, “Hips Don’t Lie” sau “Waka Waka (This Time for Africa)”. Biletul de acces costă 35 lei. (Happy Cinema)

8. Marius Vernescu, unul dintre cei mai apreciați pianiști de jazz din România, va susține joi, 14 noiembrie, de la ora 20:00, un concert la Casa Caragiale din București. Concertul poartă numele “Autentic Jazz cu Marius Vernescu”, iar un bilet costă 40 de lei. (IaBilet)

9. Ediția din acest an a Festivalului Sonoro, care a început în 1 noiembrie, continuă până în 17 noiembrie cu o serie de concerte inedite. Printre ele se numără DaDaTango, cu muzică de Marcelo Nisinman, Astor Piazzolla, Carlos Gardel, Ángel Villoldo sau Pedro Datta, iar evenimentul va avea loc sâmbăta, 9 noiembrie, la Palatul Bragadiru din București. O alternativă este concertul “În Jurul Samovarului” de luni, 11 noiembrie, de la Filarmonica de Stat din Sibiu. (Sonoro)

10. HBO a publicat trailerului celui de-al treilea sezon al serialului românesc “Umbre”, în care Relu încearcă să scape de capcanele întinse de Emilian pentru a proteja “familia” de interlopi de care aparține. Noul sezon va avea premiera pe HBO și pe platforma de streaming HBO GO în 20 noiembrie. (News)

A început Festivalul George Enescu – Cronica de Divertisment
Serialul de război Masters of the Air produs de Steven Spielberg, de astăzi pe Apple TV+ – Cronica de Divertisment